Producenci

Regulamin sklepu

  1. Właścicielem internetowej Księgarni Orientalnej jest firma Agade Bis Magdalena Kapełuś.

  2. Ceny wszystkich towarów znajdujących się w księgarni internetowej są cenami brutto, podanymi w złotych polskich.

  3. Zamówienia można składać poprzez formularz zamówień, jak również e-mailem na adres: agade@ksiegarniaorientalna.pl

  4. Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z zawarciem umowy kupna-sprzedaży z firmą Agade Bis i wyrażeniem zgody na przetwarzane danych osobowych.

  5. Dane osobowe zgromadzone w bazie danych, są przetwarzane wyłącznie na użytek Księgarni Orientalnej i nie będą udostępniane podmiotom trzecim.

  6. Klient ma wgląd do swoich danych, może je aktualizować, uzupełniać lub usuwać.

  7. Kupujący zobowiązany jest do podania numeru telefonu stacjonarnego lub komórkowego, pod którym będzie możliwy kontakt i weryfikacja złożonego zamówienia. Zastrzegamy sobie prawo odmowy realizacji zamówień, wzbudzających wątpliwości. W przypadku celowo nieprawidłowego wypełnienia formularzy – zamówienia nie będą realizowane.

  8. Zamówiony towar dostarczamy przesyłką poleconą lub paczką pocztową na koszt zamawiającego, stawka ryczałtowa za przesyłkę wynosi 8,50 PLN. Koszt innych form dostawy (pobranie pocztowe, kurier) możliwe po indywidualnym uzgodnieniu, zamawiający pokrywa w całości.

  9. Klient ma do wyboru następujące formy płatności:

    • a. przelewem bankowym na wskazany numer konta firmy,

    • b. za pośrednictwem systemu płatniczego PayPal na adres mailowy: m.kapelus@uw.edu.pl

  10. Termin realizacji uzależniony jest od tego, czy wybrana książka znajduje się na magazynie. W przypadku braku tytułu w magazynie, zawsze Państwa informujemy o tym fakcie i uzgadniamy odpowiedni termin dostawy.

  11. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu oraz braku towarów będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności spedytora. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego.

  12. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do Księgarni reklamowany towar wraz z opisem niezgodności.

  13. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dodatkowych dostaw ponosi Księgarnia.

  14. W terminie 14 dni od sprawdzenia towaru Księgarnia zwraca Klientowi zapłaconą kwotę, pomniejszoną o koszty realizacji zamówienia. Klient powinien wskazać numer rachunku bankowego, na jaki ma zostać przelana zwracana kwota.

  15. W razie niezajęcia przez Księgarnię stanowiska w przedmiocie zgłoszonej przez Kupującego reklamacji w terminie 14 dni roboczych licząc od daty otrzymania reklamowanego towaru, przyjmuje się, iż reklamacja została uznana przez Księgarnię za zasadną.

  16. Klient może odstąpić od umowy sprzedaży książki zakupionej w Księgarni internetowej w ciągu 14 (czternastu) dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Bezpośredni koszt zwrotu w wyniku odstąpienia ponosi Klient. Jednocześnie Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru i właściwości. Po sprawdzeniu zwróconego towaru Księgarnia zwraca Klientowi zapłaconą cenę wraz z kosztem wysyłki, ale tylko według najtańszej oferowanej opcji. Klient powinien wskazać numer rachunku bankowego, na jaki ma zostać przelana zwracana kwota.

  17. W razie wątpliwości i pytań prosimy o kontakt pod adresem e-mail: agade@ksiegarniaorientalna.pl

Zaloguj się

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Sklep internetowy Shoper.pl