Producenci

Japonia ery Heisei, red. nauk. Katarzyna Starecka, Agnieszka Żuławska-Umeda

Japonia
15
PLN
Japonia ery Heisei, red. nauk. Katarzyna Starecka, Agnieszka Żuławska-Umeda
in_stock
Dostępność:
na wyczerpaniu
Cena: 15,00 zł
Cena netto: 14,29 zł
egz.

SPIS TREŚCI:

Katarzyna Starecka, Wprowadzenie, s. 9

Ewa Pałasz-Rutkowska, Dwadzieścia lat działalności Fundacji imienia Takashimy, s. 13

Ewa Pałasz-Rutkowska, Twenty Years of Takashima Foundation Activity, tłum. Aaron Bryson, Urszula Mach-Bryson, s. 25

Ewa Pałasz-Rutkowska, Intronizacja w erze Heisei. Tradycja i zmiany, s. 37

Agnieszka Kozyra, Wpływy neokonfucjańskiej szkoły yōmeigaku w Nanshū ōikun (Przesłanie dla przyszłych pokoleń Saigō Takamoriego), s. 59

Shirahige Shūichi, Czy droga wojownika może stać się wskazówką dla współczesnego społeczeństwa?, tłum. Anna Zalewska, s. 81

Jacek Splisgart, Tożsamość i tradycja we współczesnej Japonii. Obrzędowość jako kreator postaw tożsamościowych we współczesnym społeczeństwie japońskim, s. 91

Iwona Kordzińska-Nawrocka, Refleksja Fujiwary Masahiko nad godnością Japonii, s. 107

Katarzyna Starecka, Wychowanie moralne we współczesnej szkole  japońskiej, s. 131

Mikołaj Melanowicz, Ōe Kenzaburō – autor Okinawa nōto – przed obliczem sądu, s. 167

Katarzyna Borzym, Krzysztof Piech, Bąbel, kryzys i stracone dekady – rola polityki gospodarczej w Japonii, s. 181

Jolanta Młodawska-Bronowska, Jakie zmiany są potrzebne  Japonii?  Filozofia innowacji, s. 201

Danuta Zasada, Aktywizacja kobiety japońskiej – mrzonka czy rzeczywistość?, s. 217

Małgorzata Turska, Siła propagandy – siłą polityki, czyli jak przekonać Japończyków do abenomiki, s. 231

Biblioteka Fundacji Takashimy, opr. Ewa Pałasz-Rutkowska, s. 249

Opinie o produkcie (0)

Zaloguj się

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Sklep jest w trybie podglądu
Sklep internetowy Shoper.pl